wtorek, 29 września 2015

Gabriela Gargaś - "Pośród żółtych płatków róż"

źródło
TYTUŁ: Pośród żółtych płatków róż
AUTOR: G. Gargaś
WYDAWNICTWO: Feeria
DATA WYDANIA: 2015
STRON: 312

Miłość, namiętność, romans, zdrada, rozczarowanie, kłamstwa, tajemnice to główne wątki w fabule książki, a wśród nich nasi główni bohaterowie - Zuzanna, Joanna, Michał, Robert, Milena, Wojtek i Zosia. Każdy z nich ma swoje wyobrażenie o szczęściu i miłości, jednak nie zawsze los daje nam to co chcemy. Praca, dom, dzieci, kariera, przyzwyczajenia - czy to ma nam wystarczyć, a gdzie marzenia? Gdzie adrenalina naszego życia? Nasi bohaterowie musza podejmować mnóstwo różnych decyzji, jak każdy z nas, jedne są dobre inne złe - sami muszą się zmierzyć z ich konsekwencjami.

Tak naprawdę to sama nie wiem co napisać o tej książce - z jednaj strony podobała mi się, bohaterowie którym w życiu różnie się układa, raz dobrze raz źle - jak to w życiu. Ale z drugiej strony, zdrada i niewierność na każdym kroku, czy tak jest w życiu, na pewno tak się zdarza ale czy aż w takim nawale, do tego ich historie tak podobne do siebie. Na każdej kartce czytamy o wielkiej miłości, uczuciach, pragnieniach, bohaterowie miotają się między tym wszystkim, czyli czytając powinnam czuć jakieś emocje, niestety przeczytałam książkę szybko bo język jest prosty, dużo dialogów, ale niestety bez emocji. Ale przyznacie że okładka piękna - bardzo mi się podoba :) Mimo braku emocji i takiego szybkiego przebrnięcia przez nią bez jakichkolwiek przemyśleń,  to chcę sięgnąć po inne książki autorki.

Moja ocena:4/6

Książkę przeczytałam w ramach wyzwań:


10 komentarzy:

  1. Od dawna jestem ciekawa prozy tej autorki i mam w planach poznać jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy wszystkie książki pisarki, ale jeszcze nie czytałyśmy. W tym przypadku okładka naprawdę jest bajeczna, szkoda, że książka bez emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładka piękna, ale jak dla mnie beznamiętna, ale nie zniechęcam się do autorki i chętnie sięgnę po inną jej książkę.

      Usuń
  3. Czytałam pierwszą książkę autorki, w której bohaterki strasznie mnie irytowały. Mimo tego, chciałam dać jej jeszcze jedną szansę, ale jakoś się nie składa. Choć po Twoich słowach wiem, że chyba nie po tę powieść powinnam sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze chcę się skusić na inne książki autorki, zobaczymy czy będzie chemia czy nie :)

      Usuń
  4. Książkę czytałam i ogólnie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedną książkę tej Autorki i sama nie wiem czy sięgnę po inne. Z pewnością nie będę ich poszukiwać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę książkę już przeczytałam,ale szczerze powiem , jakiegoś specjalnego...halo nie było.Oprócz niej czytałam także "trudna miłość". I tak jak Ty staram się nie zniechęcać...i przyniosłam parę dni temu "Drogę do domu" tej autorki.A tak w ogóle to uważam ,że naszych rodzimych autorek jest za co podziwiać. Od naszego gustu czytelniczego już zależy ,kogo mniej kogo bardziej....ale ja zaczytuję się w ogóle w książkach,ale w ostatnich latach sporo właśnie naszych autorek ,autorów też ale jednak mniej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze żadnej z książek autorki nie miałam przyjemności/możliwości przeczytać, chociaż odnosze wrażenie, ze lepsze okładki niż treść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle już słyszałam o tej książce, ale jakoś mi z nią nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...