wtorek, 29 stycznia 2013

Ewa Siarkiewicz - "Czwarty kąt trójkąta"

źródło
TYTUŁ: Czwarty kąt trójkąta
AUTOR: E. Siarkiewicz
WYDAWNICTWO: Prószyński i S-ka
STRON: 328
DATA WYDANIA: 2012  



Rodzinna tajemnica. Skrywana uraza. Zemsta, która pojawia się niespodziewanie, wywracając do góry nogami zwyczajne życie pewnej rodziny. 
Pięćdziesiąte urodziny Katarzyny są dla jej córek początkiem serii zaskakujących wydarzeń. Jedna odkryje wstrząsającą prawdę o swoim małżeństwie, druga – prawdę o sobie. Opowieść o wielkich emocjach, rodzinie i poszukiwaniu przyczyn zadziwiających ludzkich zachowań – ze szczyptą białej magii.  (źródło opisu)

Książka zamrugała do mnie pozytywną energią z bibliotecznej półki, okładka bardzo ciekawa, która zmusza do pomyślenia o czym może być książka, opis wydawcy też interesujący, zachęcający do przeczytania książki, tak też było ze mną ...

Pięćdziesiąte urodziny Katarzyny, rodzinna impreza w ogrodzie, uwodzicielskie spojrzenia Julii i Damiana  ... ale czy tak do końca? ... coś się dzieje między nimi? ... wśród gości jest też i atrakcja dla solenizantki ... wróżka Eleonora ... podobno najprawdziwsza wróżka, wszystko układa się dobrze, wesoła atmosfera ... jednak coś wisi w powietrzu, coś co wróżka im przepowiada, wielkie wydarzenia w rodzinie, jeżeli nie zadziałają, nie podejmą kroków by uratować rodzinę, może dojść do nieszczęścia. Ale czy ktokolwiek w to wierzy? ... tak - Monia.
Dzień po imprezie dochodzi do wypadku samochodowego Damiana, cudem przeżywa ... Monia już czuje że coś jest nie tak, ona ma dar,  potem nagle na oddziale Damian dostaje wstrząs anafilaktyczny ... to już na pewno nie przypadek ... a co z życiem Julii i Damiana? ... Dlaczego po tragedii która ich dotknęła tak odsuwają się od siebie? ... Julia podejrzewa romans Damiana ... Monia działa by uratować rodzinę, a może znajdzie też swoje szczęście? ... Kto chce zabić Damiana i dlaczego? ... Co z tajemnicą?

W książce poznajemy trzy kobiety, ich życie, marzenia ...
Katarzyna, pięćdziesięcioletnia wdowa, która po latach bycia żoną, szuka teraz swojej miłości, chce być rozpieszczana, założyła własną agencję matrymonialną, kochana i czuła matka.
Julia, starsza córka Katarzyny, żona Damiana, po tragedii ... czuje się winna, czuje się jałowa, nie może dać Damianowi tego czego on chce ... dlaczego oni ze sobą na ten temat nie rozmawiają!!!
Monia, młodsza córka Katarzyny, och ... często zmienia facetów, nie ma stałej pracy ... ciągle szuka swojego miejsca w życiu i ... prawdziwej miłości ... ale ma dar, czuje gdy coś ma się zdarzyć, coś związanego z rodziną ... cierpnie jej skóra.

Powiem Wam że emocje we mnie buzowały czytając tę książkę, niby lekka, fajnie napisana, czyta się szybko, szczypta humoru, białej magii, miłość ... zakończenie ... no cóż mam nadzieję że nic nie zdradzę jak powiem że z happy endem :) a jednak, wiele emocji  ... jeśli znajdziecie czas, to gorąco Was zachęcam do sięgnięcia po tę książkę.

Moja ocena: 5/6




Książkę przeczytałam w ramach wyzwania 

11 komentarzy:

  1. Recenzja ciekawa, ale ja sam książkę raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się interesująca, więc rozejrzę się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już książki tej autorki i bardzo mi się podobały. Na tę również poluję. Twoja recenzja dodatkowo zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie życiowe książki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne, ale nie słyszałam nigdy wcześniej o tej książce a przecież regularnie oglądam od ponad roku wszelkie nowości Prószyńskiego. W każdym razie czuje się zachęcona i rozejrzę się za "Czwartym kątem trójkąta".

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Lubię powieści z happy endem, więc czuję się zachęcona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka bardzo mnie zaskoczyła. Spodziewałam się przeciętnej obyczajówki a otrzymałam ciekawą historię z odrobiną magii i życiowej mądrości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Preferuję polską literaturę, więc zapiszę sobie tę pozycję do planowanych. Fabuła wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka jest naprawdę bardzo ciekawa, już sama ona kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka raczej nie dla mnie, ale szepnę o niej mamie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...