piątek, 18 maja 2012

Ulubione książki od A do Z

Tą zabawę podpatrzyłam na blogu Juliette, myślę że ciągnie się jak łańcuszek, wiec sama tez postanowiłam pomyśleć o moich ulubionych książkach od A do Z. Okazało się to wcale nie takie łatwe, bo nie koniecznie książka na daną literkę należy do moich ulubionych, albo pod dana literka jest parę tytułów i trzeba wybrać jeden.  Więc postanowiłam sięgnąć nawet do dzieciństwa i oto co mi wyszło :)

Absolwenci - Erich Segal
Bracia Lwie Serce - Astrid Lindgren
Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafón
Duma i uprzedzenie - Jane Austen
Emil ze Smalandii -  Astrid Lindgren
Forrest Gump - Winston Groom
Gosposia prawie do wszystkiego - Monika Szwaja
Herbatniki z jagodami - Izabela Sowa
Inny świat - Gustaw Herling-Grudziński
Jestem po to, by kochać mnie - Marlena Dietrich
Klub Matek Swatek -Ewa Stec
Ludzie bezdomni - Stefan Żeromski
Łysek z pokładu Idy - Gustaw Morcinek
Medaliony - Zofia Nałkowska
Natalii 5 - Olga Rudnicka
Ogród Kamiennych Kwiatów - Deborah Smith
Podróż na liściu Bazylii - Krzysztof Mazurek
Romans wszech czasów - Joanna Chmielewska
Szósty - Agnieszka Lingas - Łoniewska
Środek lata - Małgorzata Warda (pozwoliłam sobie dodać ś)
Tomek w krainie kangurów - Alfred Szklarski (cała seria)
Upiorny legat - Joanna Chmielewska
Wszyscy jesteśmy podejrzani - Joanna Chmielewska
Zacisze 13 - Olga Rudnicka

Po podsumowaniu stwierdzam, że więcej polskich autorów a i książki lekkie, łatwe, przyjemne - trochę kryminału, trochę humoru, przygodowe  ..... mhm .... i chyba właśnie takie lubię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...