poniedziałek, 7 maja 2012

Katarzyna Szafraniec - "Dwa jabłka"

TYTUŁ: Dwa jabłka
AUTOR: K. Szafraniec
WYDAWNICTWO: Grasshopper
STRON: 360
DATA WYDANIA: 2010  

Katarzyna to Bardzo Przedsiębiorcza Kobieta. Niestety tylko w życiu zawodowym, bo w prywatnym nadal trwa kryzys. Ale od czego jest serwis randkowy - przecież można założyć profil i poznać jakiegoś odpowiedzialnego, miłego Księcia z Bajki, który powiększy ilość samców w mieszkaniu (w końcu koty Filip i Kacper to też samce). Tylko to wcale nie jest takie proste. Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus, a związki międzyludzkie to tajemniczy i niezmierzony Kosmos. Dwa jabłka - prawdziwa historia o poszukiwaniu miłości.

Niestety książka mimo zachęcającej notki wydawcy do przeczytania, jest wielką pomyłką. Cała książka to jeden wielki chaos, chaos, chaos .... chaos, ..... wielkie ilości papierosów i piwa, papierosów i piwa .... w pewnym momencie zaczęłam podejrzewać że wydanie książki było sponsorowane przez producentów papierosów i piwa. A do tego wulgaryzmy i w niektórych momentach książki wręcz prostactwo.  Autorka na końcu uśmierca naszą bohaterkę, ale też nie wiadomo czy umiera sama (bo chorowała przez całą książkę choć tak naprawdę nie wiadomo na co) czy popełnia samobójstwo ..... jak już mówiłam .... chaos, chaos. Moim zdaniem szkoda było papieru na wydanie tej książki.

Moja ocena: 1,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...