wtorek, 17 kwietnia 2012

Ewa Chotomska - Piosennik Ciotki Klotki

TYTUŁ: Piosennik Ciotki Klotki
AUTOR: E. Chotomska
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Literatura
STRON: 64
DATA WYDANIA: 2009  

Piosennik to zbiór piosenek specjalnie dla Was wybranych z całego worka pomysłów. Są to najczęściej piosenki Fasolek, dziecięcego zespołu, który tańczy i śpiewa prawie ćwierć wieku. Większość od razu wpada w ucho. A tych, którzy są ciekawi, dlaczego napisałam akurat taką, a nie inną piosenkę, zachęcam do lektury "opowieści wokół treści". W Piosenniku znajdziecie także nuty do samodzielnego grania i płytę CD z piosenkami Fasolek.  Ciotka Klotka

Przecudowna książeczka, wpadła mi w ręce w bibliotece - zawiera 24 piosenki min: Moja fantazja, Mydło lubi zabawę, Myj zęby. Do każdej piosenki w książeczce jest krótka historia o danej piosence Ciotki Klotki, tekst i nuty - no i oczywiście płytka z piosenkami. Miałyśmy z córką niezłą zabawę, bo jak się okazało, wiele piosenek pamiętałam z czasów TIK-TAKa, więc śpiewałyśmy i tańczyły. Córka większość piosenek już zna na pamięć i uczy koleżanki w przedszkolu, warto sięgnąć po ta książeczkę, przypomnieć sobie młodzieńcze lata i zapoznać swoją latorośl z Ciotka Klotką :) Zabawa murowana :)

1 komentarz:

  1. Też ją zakupiłam, jak pani Chotomska była niedawno w naszej bibliotece. Pisze piękne dedykacje, wymyśla rymy na poczekaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...